2010-11-11 ? 22:06:40

har inget att skylla på

Finns ingen annan anledning än att jag inte varit hemma så mycket den här veckan. Där av mig fina uppdateringen. Vet inte riktigt om jag bör säga förlåt? Det är ju trotts allt min blogg. Men jag älskar er läsare! Förlåt.

Imorgon är det fredag. Kan det bli bättre? Stallet en snabbis, troligen ingen körning eftersom det säker är halt och han har under veckan varit halt.
Sen blir det middag med familjen, syster, hennes kille och farmor. Ska även fira Syrran som fyllt år.
På tal om firanden! Är ju farsdag på söndag. Och min älskade mamma fyller år!

                                              En av sommarens jolle turer. S A K N A R !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild