2011-02-21 ? 17:39:47

men gud så kul!

1. Vilken ögonfärg har du?: blue (Y)
2. Hur lång är du?: 1,77 i think...
3.Vilken hårfärg har du?: brunt/möörkt blondt?
4. Långt eller kort hår?: de e nog ganska långt 
5. Piercingar?: ynka 2, men har fler på g ;)
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: isblå :o
7. Hur lång skulle du vilja vara?: e nog ganska nöjd ändå, hört att de e snyggt att va lång? ;o 
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: funderar på mörkare 
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt helt klart! 
10. Skulle du vilja ha piercing?: har några på g, men e inte säker 
11. Har du lätt för att bli brun?: inte enligt mig iaf 

Senaste du
11. Åt ?: en macka tror jag 
12. Drack?: bubbelvatten ( heter de så? ) 
13. Fick sms av?: Evelina
14. Du kysste?: pussade aleks idag :$
15. Senast sa du?: herregud 
16. Kramade?: the dog :D 
19. Du spydde?: måste varit flera år sen haha
20. Du skrattade riktigt mycket?: idag i chris bil, sömnbrist-jo-tack-jag-vet!

Kärlek

21. Är du singel?: yeeees 
22. Förhållande med? -
23. Ditt längsta förhållande?: ingen aning :s
24. Med vem då?: -
25. När någon säger din första kärlek? donken?  
26. Har du varit/är riktigt kär?: inte "på riktigt"
!27. Gillar du någon just nu? bara som kompis tror jag
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: -
29. Vill du vara singel?: de mys me en pöjk ibland
30. Vill du gifta dig?: om kanske 10år, minst?
31. Vill du ha barn? vill jag säkert, brukar inte tänka så långt.. 
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? Emma & Evelina 
33. Den vän som du har känt längst? Evelina, 12år? 
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?  en beestis helt klart! 
35. Någon du saknar att umgås med? jag vet inte, finns säkert om jag skulle tänka efter
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: troligen de också 
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: nej, andra sidan sthlm?
38. Den du har mest minnen med? Emma & Evelina haha
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: har inte alla de? 

Övrigt
42. sport?: fotboll, hästar ( ja de e en sport! )
43. galen eller lugn?: brukar höra galen, så jag kör helt klart på de! :D 
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: HAHAHA NEJ, KOMMER ALDRIG ATT HÄNDA HELLER!
46. Har du hört att du borde bli modell?: mjoo 
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: trosor å bh? 
50. Vad tänker du på just nu?: att jag borde byta låt på spotify, hähä...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild